zaterdag 14 juli 2012

Licentiehouder van Life!tv


Life!tv selecteert momenteel tv licentiehouders. Een licentiehouder is een groep van gepassioneerde experts die actief zijn in een universum (interesse gebied) dat interessant is voor de kijkers van Life!tv.
Licentiehouders kunnen het recht bekomen om een Life!tv programma te concipiëren, produceren en commercialiseren. Het gaat hierbij om een EN/EN verhaal, en geen OF/OF verhaal. In dit nieuwe model krijgt de licentiehouder namelijk zendtijd ter beschikking die de licentiehouder zal vullen met eigen geproduceerde programma's die moeten voldoen aan een aantal kwalititeits-eisen. Binnen deze zendtijd horen ook de reclameblokken die de licentiehouder beheert. De gelden die de licentiehouder genereert via deze reclameblokken mag de licentiehouder houden minus een commissie voor Life!tv. Life!tv heeft deze commissie nodig om haar uitzendstraat te financieren. De uitzendstraat van Life!tv is de keten van bedrijven die het mogelijk maken om de kijker te bereiken. De uitzendstraat van Life!tv loopt momenteel van Life!tv, naar Videohouse, van Videohouse naar Telenet, en van Telenet naar 1.400.000 huishoudens in Vlaanderen.

Life!tv wil haar pool van bestaande licentiehouders uitbreiden met nieuwe licentiehouders die tv programma's kunnen en willen maken in de autosport, extreme sports, voetbal, muziek, mannelijk georiënteerd koken en men's health.

Contacteer voor meer info: Gert Van Mol, CEO Life!tv, gert.vanmol@lifetv.be

Programma's van licentiehouders worden promotioneel ondersteund:

in magazines zoals:
P-magazine, Ché magazine, Menzo magazine, MotorWereld magazine, Motoren&Toerisme, Officieel PlayStation Magazine, Chief magazine, Culinaire Ambiance

op websites zoals:
http://www.clint.be/, http://www.nr10.be/, http://www.menzo.be/, http://www.motorsite.be/, http://www.p-magazine.be/, http://www.demotorsite.be/, http://motoren-toerisme.demotorsite.be/, http://www.playstationpure.be/, http://www.chief.be/, http://www.ambiance.be/, http://www.4gamers.be/

in het straatbeeld via grote reclameborden van twee-, acht-, en twintig vierkante meter:
foto's van verscheidene campagnes ter beschikking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten